korfez kocaeli : freelancer and SeheryeLi

bi mal öyküsü daha freelancer. ama bu sefer lafı uzatmıcam. sadece freelancer oruspu Cocugusun.

Seheryeli :D:D bu arkadaş tam komedi. Adminliği ilk aldığı gün ban atmasını bilmiyo ve sw ye giriyo. Birisi bozkurt’a küfür ediyo micden bozkurt da seheryeline banla şunu diyo. Bozkurt micden seheryeline ;

böyle mallar yüzünden adminlik almak istemiyorum. Oruspu cocugu adminlik bilmiyon niye alıyon

adadasdasdasdadjasdhasjdhasjsdha komediye bak seheryeli  karşı tarafta oldugu için bunu duymadı. İşte zihniyete bak. ban atmasını bilmez adminlik alır ya mal evladi ya o.c insan google a amx komutlari adminlik komutlari diye yazmaz mı bu kadar mı mal oldunuz kardeşim. Seheryelini zaten maçada almazlardi. biz 5 kişiyiz maçta adam titretirdi clan cpt nını beni maç al diye😀. Clan captanı micden bize :

hiç oynamasını bilmiyo amk malı bide maça girmeye calısıyo.

:D:D:D seheryeli hep maldır ve mal olmaya devam edicektir. oruspu cocugu.

19 Ağustos 2010 tarihinde Counter Strike GeneL, Siteden Haberler içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 1 Yorum.

  1. tmm anamı seviyosunuz ama benim anamınıda bi yerden sonra sikemezsiniz izin vermem😀 leo Fender Anneni Sikiyim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: