Reliable channel overflowed hatasi ve çözümü

Evet uzun süren aramalardan sonra bu hatanın çözümünü buldum. Aslında hatanın çözümü basit verdiği hatadan sonra bidaha retry cekip girmek ama sorunu kalıcı olarak sonlandırmak istiyen arkadaşlar olduğu için konuyu detaylı araştırdım ve çözümünü buldum. Aslında bu hata bilgisayarımızın yavaşlığındanda kaynaklanıyo. Çünkü ip yazdık sonra bekleme yeri hızli ve seri bir şekilde dolduğu zaman böyle bir hatayla karşılaşmıyoruz. Tabi bizde bu hızı ayarlıyamadığımız için bilgisayarınızı biraz hızlandırıcaz ve böyle bekleme yerinin hızlı dolmasını sağlıyacaz.

Programımızın Adi : Befaster 4.0

Befaster nedir ?

BeFaster, Windows’un bazı ayarlarını değiştirerek bağlantınızı hızlandıran bir programdır. Sadece bağlantı hızlandırmakla da kalmayıp bağlantı kopmalarını azaltma ve durgun modemleri de uyandırma özelliklerine sahiptir.

Reliable channel overflowed hatasi ve çözümü

17 Temmuz 2010 tarihinde Counter Strike GeneL içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 9 Yorum.

  1. KemaList_AdanaLee*

    indirdim, kurdum. Düzelmedi:(

    • genellikle net yavaslıgından da kaynaklanabiliyo bu olay. ne kadar geç loading yapıyosa girişdede sıkıntı oluyo vede bu hatayı vermesine sebeb oluyo.

  2. ya bendede bu hatayı verıo ne etsem aynı :S

  3. bızde 2 pc var otekı hızlı bu yavas ındırırsem otekıne zarar vermez demı ? bendede bu hata varda ark yardımcı olun..

  4. Kesinlikle Kardeş Oteki Pc Ne Hiçbir Zarar Gelmeyeceğine Emin Olabilirsin !

  5. yaw olmuyosa inidirmeyelim

  6. yapan varmı ?

  7. ya arkadaşlar benim bu bilgisayar hızlı çalıştığı halde Reliable channel overflowed diyo ve bu tam 3 aydır böle sadece 5 veya 6 tane sw ye girebiliom admin olduğum sw ye bile giremedim

  8. çalışıyo teşekkürler

Bir Cevap Yazın

