KORFEZ ELEGANCE KOCAELi (since 2005)

Eziklikde sınır tanımıyan botlar bölüm 1 ##

Her gördüğüne wall diyen eziklerin hikayesi bu…

Maçlara 1 aydır akmıyordum. Bende can sıkıntısından bi sw ye dadandım. Sw’de ortam güzel hersey yerinde ama admin’in botluk seviyesi düşük bile diğil ( düşükde bi seviye çünkü ) seviye tabanlarda. Tabi iyi adminlerde var ama genel olarak sw sahibi denen burhan denilen mal şahsiyet beni nerden gördün, tarıyarak cıkıyon vs. gibi kelimeler güldüğünüzü biliyorum.  Ama bu kadar da olmaz ki ya mallar bile sw alıyosa biz ne yapıcaz. Gerizekali bide sw de oyunculara ona hs attıkları zaman ( hs yiyince ) :

– Hay Senin Yalanına s…yim

– Önündeki adamı vuramaz döner hs atar adama küfür eder ağlıcak nerdeyse vurulunca.

Bide revived ceker. Yani öldüğü zaman yediremeyince bidaha oyuna başlar. Zoruna gitti neden olsa. İşte botluk diz boyu amele laflari ortada böyle bi adam sw alınca doğurucagı sonuclar. Adam diyom hltv getir anlamıyo.  Pov Demo verem diyom anlamıyo gerizekali mal sen nasıl ispatlıyon wall oldugumu. Amele valla amele.  Diğer adminlere lafım yok. Bilmem artık kimin evladi bunlara sw veriyorlar.  Ama bu kadar bot olunmaz ki ya mal…

freelancer :  o.c oldugu söylenir bencede oyle


02 Temmuz 2010 tarihinde Siteden Haberler içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 16 Yorum.

  1. yazdıklarında haklısın birader.Burhan denen sahıs gerizekalı öküzün önde gitenidir.

    • dedigin gibi kardeş. Yapıcak birşey yok insan gibi oyun oynamak bazı sw lerde haram bize. herseye wall der. bitane daha var forewer +18 denilen kişi her hs atana wall der. bu kadar da olmaz.

  2. O burhan denen arkadaşı vuran herkez zaten wall kullanıyordur. Ağzı bozuk gerizekalının birisi……

  3. sxetr :

    bence tek laf : ağla ağla… sw bol

    ben ezigim😀 ben o.c yum cünkü burhanla annem ilişkiye giriyo. ablama da forewer veriyo. tabi bunlar karşılıklı. ben suan burhanın annesiyle yatıyom yarın forewerin diye..

    • abisi sizin ne olduğunuzu zaten biz çok iyi biliyoruz. Rahat olun. Sizi ezdikce ezerim wall der q tab enter yaparsınız.

  4. muhammet tanrıver

    öncelikle ben şunu söyliyim arkadaşlar ben gaziş osman paşada oturuyorum o burhanında anasını bacısını sikim onun annesi kesin burahnın babasından başka adamlarla yatmıştır hatta burhan bile babası sandığı adam aslında gerçek babası değildir yani burhan süzme bir orospuccocuğudur onun anasını cümle alem siksin orospucocuğu ordaki admınlerin hepsi demiyimde bozkurt amca zazadayı hariç geri kalan hepsi orospucocuğudur hepsininde anasını sikierim görsem yakalasm buralarda

  5. boş muhabbet yaptım. ne yazık bana ki ben o.c yum.

  6. kardeşim senle derdimiz yok. boş boş seyler yazmışın anlam cıkaramadım özet geçtim ama sende malsın. freelancer denen mal. msn ekledim konusuruz.

  7. oruspu cocuguyum yardım edin…. oruspu cocuguyum :D:D:D:

  8. Lan Amına Koyduklarım Ben o servere takılalı 3 gün oldu bütün adminlerle oyuncularla muhabeti kurdum götveren bi admin. (anasını sikişmiş) bi kere vurdum adamı die banladı beni senin bacnı sikeyim.. olm sizin gibi 10 tanesini sikerim ben veletler biz eski oyuncularız.. alayınıza giderim varsa delikanlısı gelir ankaraya turnuvalarımıza katılır..

  9. Bende yaklaşık 10 yıldır cs oynuyorum mygameareanın server listesini yüklememle körfez serverinde takılmam bir oldu. Aslında ortamı iyi ama çok küfür var seviyesi düşük bir server. Freelancer çok küfür ediyor bir keresinde sen yeni admin misin diye sordum cevap olarak küfür etti😀

  10. terrible pro serveri tavsiye ederim 212.175.66.212 girmeniz zor olabılır sabah aksam full ortam ve admınler kaliteli.

  11. qweq :

    terrible pro serveri tavsiye ederim 212.175.66.212 girmeniz zor olabılır sabah aksam full ortam ve admınler kaliteli.

    sagolun tesekkurler denicem.

  12. körfez çeçen senin ananı bacını koynundaki karını ve hatta göt deliğini sikerim…

Bir Cevap Yazın

